Skip to main content

Posts

Showing posts from April 1, 2012

愚人節路邊社消息

本社記者在全球多部手機安裝竊聽器,以下節錄兩段耐人尋味的對話。 地點:香港 最近懲教署員工對一個失控的監獄感到非常煩惱。以下對話是用廣東話直接寫出。 職員甲:自從近排監入面幾個龍頭大佬死完一個又一個後,成個監嘅人作哂反,唔同幫嘅人仲成日開片,管都管唔掂。 職員乙:傳話北角嗰邊或者會調三個人嚟坐鎮,佢哋同出面d社團有好多勾結,一個係社團阿head,另外兩個係阿head 嘅左右手,其中一個有一排仲做過司庫,佢哋嚟到應該會好似以前咁實行強政厲治,震懾下班監蠆都好。 職員甲:不過我哋呢邊,無間房有地窖,又或者四千呎大,又或者三百萬豪華裝修,驚佢哋住得唔安樂,無心機做好嗰份工喎。 職員乙:好似聽講仲話,有兩個搞開起樓嘅會跟佢哋一齊嚟埋,到時咪叫佢哋搞下d建設囉。 地點:北京 兩位老師談到兩個學生爭做全校領袖生。 老師丙:我班那個洋洋,看他近來對做領袖生野心勃勃。 老師丁:怎麼樣了? 老師丙:今天上語文課,我叫洋洋朗讀課文,他把「熙來攘往」念作「熙來讓汪」,我馬上給他糾正了,可是他聽不進耳,老是說「熙來讓汪」。 老師丁:嗯,然後呢? 老師丙:糾正了好幾次後,他就跟我吵起架來,還堅持他沒有錯。他說他有真才實幹,做班長做得有聲有色,做領袖生非他莫屬,但那個熙來,只懂叫人家替他唱紅,做領袖生有何德何能? 老師丁:洋洋聽起來真的咄咄逼人,其實那個熙來本來也有點實力,不過熙來他搞唱紅也的確搞得過了火,偏離了校長的思想路線,我想校長也應該不會讓他選上領袖生的了。